Webdesign

Jaký webdesign zvolit?  |  Kolik stojí webdesign?  |  Naše reference

Proč je webdesign důležitý?

Webdesign webových stránek je důležitý zejména proto, aby měl uživatel příjemný pocit z webových stránek, na kterých se právě pohybuje. Webdesign může zapůsobit na jednotlivé čtenáře Vašich stánek dvěma způsoby, a to pozitivně anebo naopak. Proto by grafický design stránky měl být pro čtenáře co nejpřitažlivější, příjemný, atraktivní a měl by hlavně zaujmout, pokud jde o první dojem. Ve výsledku by webdesign měl podpořit důvěryhodnost webu jako zdroje informací. V případě, že se na Vaši webovou prezentaci uživatelé vracejí častěji, měla by být stále atraktivní a inovovat se podle současných trendů. Vytvořený webdesign by měl tedy přispět k tomu, aby uživatele dokázal zaujmout a přimět ho k opakovaným návštěvám. Základní podmínkou přitom je soulad s Corporate Identity, která sama o sobě není překážkou.

Jaký webdesign zvolit?

Velice důležité je zvolit pro své potřeby (podle povahy stránky) správný design a styl. Pro uživatele musí být co nejlépe vytvořený tak, aby se na stránkách dokázal co nejlépe orientovat. Tzn. zvolit co nejvhodnější ovládací prvky a prostorové rozmístění na webových stránkách. To má dále vliv na provázanost informací, které ho zajímají. Webová stránka by se měla co nejrychleji načítat. Sami jistě dobře víte, že delší čekání na načtení webové prezentace je nepříjemné. Mezi další a rozhodně důležité aspekty patří dobře zvolený webdesign oborově. Každý obor podnikání jiné uživatele a je proto nutné k tvorbě webdesignu přistupovat z jiného pohledu. Navím se to vše musí skloubit s Corporate Identity, aby webové stránky vypadaly v souladu s firemní image.

Kolik stojí webdesign?

To záleží na jednotlivém grafickém projektu. Můžeme vytvořit jednodušší webový design (např. pro www stránky, kde je vyžadován jednodušší vzhled nebo microsity) nebo také profesionálnější webový design (může to být grafický design pro společnosti zakládající si na profesionální grafice). Můžete si zvolit také vytvoření jen firemního loga, reklamních letáků, grafických tiskovin, ale také rovnou celkovou Corporate Identiy. Cena je pak závislá na počtu odpracovaných hodin grafika a na složitosti realizované grafické práce.

Naše reference

Naše reference naleznete na samostatné stránce Reference.

Pro získání více informací o našich službách nás kontaktujte prostřednictvím Kontaktního formuláře nebo e-mailem.

E-mail: info@espiral.cz